گروه صنعتی پاسارگاد

خانه شیر دیافراگمی ۳ دوراویس

شیر دیافراگمی ۳ دوراویس

شیر برنجی برقی با بوبین سلونوئیدی و مکانیزم آب بند دیافراگمی ساخت کمپانی اسکا دوراویس ترکیه ، گزینه ای بسیار مناسب برای کنترل سیال آب می باشد که در مقایسه با برندهای اروپایی و چینی، هم از کیفیت بالایی برخوردار است هم بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد . محصولات دوراویس دارای استاندارد های بین المللی بوده و فاصله چندانی به لحاظ کیفیت با محصولات مشابه اروپایی ندارد . محصولات اروپایی از قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات دوراویس برخوردارند که این موضوع فقط مربوط به کیفیت آنها نیست . بلکه گران بودن هزینه تولید و حمل و نقل ، قیمت تمام شده آنها را بسیار افزایش میدهد . در این صفحه مشخصات کلی محصول درج گردیده است . برای کسب اطلاعات کامل ، کاتالوگ محصول را دانلود نمایید .

شیر برقی برنجی دیافراگمی دوراویس ترکیه

سایز ۳ اینچ

شیر برقی با آب بند دیافراگم NBR غالبا برای کنترل جریان آب به کار می روند .

یکی از امتیازات شیر دیافراگمی نسبت به سایر تیپ ها ، عبور کامل جریان ( دبی ) از شیر، بدون هیچ گونه افتی است . به عنوان مثال اگر از شیر برقی ۱ اینچ استفاده می کنیم ، آب با دبی ۲۵ میلیمتر جریان خواهد داشت .

در نظر داشته باشید که شیر های دیافراگمی برای عمل کردن در حالت نرمال بسته بودن شیر، به حداقل نیم بار فشار نیاز دارند. پس اگر در سیستم ، قبل از شیر هیچگونه فشاری وجود ندارد ، به جای شیر دیافراگمی باید از سایر تیپ ها استفاده نمایید (شیر توپی موتوری ، شیر برقی سوزنی ، …) .

وجود سنگریزه در آب باعث اختلال در عملکرد دیافراگم می گردد . اگر آبی که در سیستم جریان دارد دارای املاح و رسوب است حتما قبل از شیر برقی ، شیر صافی نصب کنید. در صورت اختلال در عملکرد شیر به علت وجود سنگ ریزه ، شیر را باز کرده و رسوبات به وجود آمده را تمیز کنید تا به سادگی این مشکل برطرف گردد.
در صورتی که حرارت آب دائما بیشتر از ۷۰ درجه است بهتر است از شیر برقی پیستونی یا سوزنی استفاده کنید . دیافراگم اگر به طور متوالی در معرض حرارت بالا باشد به مرور زمان فرم خود را از دست می دهد

جنس بدنه برنج
حداکثر فشار کاری ۱۶ بار
رنج دما دما منفی ۱۰ تا مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد
وضعیت پیش فرض نرمال بسته و نرمال باز
منبع تغذیه ۱۲ ، ۲۴ و ۲۲۰ ولت AC و DC
نوعآب بند آب بند دیافراگم NBR
سیال آب ، هوا ، روغن با غلظت و حرارت پایین ، گاز غیر قابل اشتعال
برای دریافت کاتالوگ ، بر روی ” دانلود کاتالوگ” کلیک کنید. دانلود کاتالوگ