سبک ها می آیند و می روند طراحی زبان یک سبک نیست.

Blog-Image-02

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند.

کپی رایتینگ: چه نام تجاری باید با آن انجام شود؟

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند.

  • بر خلاف باور عمومی، لورم ایپسوم فقط متن تصادفی نیست.
  • این ریشه در یک تکه از ادبیات کلاسیک لاتین از سال ۴۵ قبل از میلاد ریشه دارد و آن را بیش از ۲۰۰۰ سال سن دارد.
  • ریچارد مککلنتک، استاد دانشگاه لندن در کالج هامپدن-سیدنی در ویرجینیا.
  • نگاهی به یکی از لغات مبهم لاتین، کاسنتور

نشان دادن تفاوت ها

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است.

از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

blog-inner-image-1

چگونه می توان پیام تبلیغاتی خود را پیدا کرد؟

طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی است.

1. در مورد خدمات یا محصول شما چه چیزی را منحصر به فرد می کند؟

اگر قصد استفاده از گذر لورم ایپسوم دارید، لازم است مطمئن شوید که هیچ چیز شرم آور در میان متن وجود ندارد.

2. چه ارزشي را براي مشتريان يا مشتريان خود فراهم مي کنيد؟

بسیاری از بسته های چاپ دیجیتال و ویرایشگرهای صفحه وب از لورم ایپسوم به عنوان پیش فرض متن مدل خود استفاده می کنند و جستجوی “لورم ایپسوم” بسیاری از وب سایت ها را در دوران کودکی خود پیدا خواهد کرد.

3. مشتری ایده آل شما کیست؟

از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

  • بر خلاف باور عمومی، لورم ایپسوم فقط متن تصادفی نیست.
  • این ریشه در یک تکه از ادبیات کلاسیک لاتین از سال ۴۵ قبل از میلاد ریشه دارد و آن را بیش از ۲۰۰۰ سال سن دارد.
  • ریچارد مککلنتک، استاد دانشگاه لندن در کالج هامپدن-سیدنی در ویرجینیا.
  • نگاهی به یکی از لغات مبهم لاتین، کاسنتور
blog-inner-image-2

4. هدف شما در مورد وب سایت خود چیست؟

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند.