گروه صنعتی پاسارگاد

خانه شیر گاز شهری ۲ اینچ

شیر گاز شهری ۲ اینچ

شیر گاز شهری ۲ اینچ

شیر گاز آلومینیوم برقی با بوبین سلونوئیدی و مکانیزم آب بند دیافراگمی ساخت کمپانی اسکا دوراویس ترکیه ، گزینه ای بسیار مناسب برای کنترل سیال آب می باشد که در مقایسه با برندهای اروپایی و چینی، هم از کیفیت بالایی برخوردار است هم بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد . محصولات دوراویس دارای استاندارد های بین المللی بوده و فاصله چندانی به لحاظ کیفیت با محصولات مشابه اروپایی ندارد . محصولات اروپایی از قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات دوراویس برخوردارند که این موضوع فقط مربوط به کیفیت آنها نیست . بلکه گران بودن هزینه تولید و حمل و نقل ، قیمت تمام شده آنها را بسیار افزایش میدهد . در این صفحه مشخصات کلی محصول درج گردیده است . برای کسب اطلاعات کامل ، کاتالوگ محصول را دانلود نمایید .

شیر گاز شهری اسکا ترکیه

سایز ۲ اینچ

شیر های برقی گاز شهری به طور معمول باز هستند و هنگامی که از سنسور یا کلید دستی فرمان دریافت کنند ، عبور جریان گاز را در کسری از ثانیه قطع می کنند . از آنجا که در هنگام جریان گاز ، هیچ گونه برقی به شیر وصل نیست امکان بروز کوچکترین احتراقی کاملا صفر است . برای باز کردن مجدد ، به طور دستی می بایست میله ای که در بالای شیر وجود دارد را بالا بکشید .

شیر برقی گاز اسکا دوراویس ، در مقابل هرگونه تنش مکانیکی ، الکتریکی و حرارتی کاملا مقاوم هستند .

در صورت قطع گاز به علت بروز نشتی ، حتما می بایست وصل مجدد گاز توسط کارشناسان شرکت گاز محلی انجام گیرد تا اشکالات نشتی به طور کامل رفع شده باشد.
این شیر باید از تماس آب به دور باشد.

برای مشاهده مشخصات فنی کامل ، کاتالوگ این محصول در پایین همین صفحه برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

جنس بدنه آلومینیوم
حداکثر فشار کاری ۰/۵ بار
رنج دما دما منفی ۱۰ تا مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد
وضعیت پیش فرض نرمال باز
منبع تغذیه ۱۲ ، ۲۴ و ۲۲۰ ولت AC و DC
درجه حفاظت IP65
سیال گاز شهری
برای دریافت کاتالوگ ، بر روی ” دانلود کاتالوگ” کلیک کنید. دانلود کاتالوگ