گروه صنعتی پاسارگاد

خانه واحد مراقبت SMC ژاپن
واحد مراقبت SMC ژاپن

واحد مراقبت SMC ژاپن

واحد مراقبت SMC ژاپن

واحد مراقبت اس ام سی

کمپانی بین المللی اس ام سی ، یک برند ژاپنی ، آمریکایی است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پنوماتیک ، بسیار مطرح است چنان که به یقیق ، اس ام سی را می توان یکی از سه برند اول جهان دانست. محصولات اس ام سی برای به کار گیری و طراحی در سیستم های بسیار پیچیده اتوماسیون صنعتی بسیار مناسب هستند .

با توجه به این که اس ام سی یک برند آمریکایی ، ژاپنی است ، حجم موجودی این برند ، از سایر برندها محدودتر است . گروه برانوش به عنوان بزرگترین مرکز تهیه و تأمین تجهیزات پنوماتیک ، برخی از مدل های تجهیزات واحد مراقبت اس ام سی را تأمین نموده و در انبارها و فروشگاههای این مجموعه موجود است .

در این صفحه برخی از رایج ترین مدلهای تجهیزات واحد مراقبت اس ام سی منتشر گردیده و مشخصات اجمالی آنها نیز درج شده است . برای بررسی دقیقتر محصول مورد نظر با ما تماس بگیرید تا دیتاشیت فنی کالای مورد نیازتان برای شما ارسال گردد …..

رگولاتور :تنظیم فشار هوا

روغن زن :زوغن کاری شیر و اجزای پنوماتیک داخل سیستم

فیلتر :تصفیه آب و هوا

برای بررسی دقیقتر محصول مورد نظر با ما تماس بگیرید تا دیتاشیت فنی کالا برای شما ارسال گردد .

واحد مراقبت هوا . تجهیزات واحد مراقبت پنوماتیک شامل : رگولاتور ، روغن زن و فیلتر در انواع مختلف و از بهترین برندهای جهان توسط گروه صنعتی پاسارگاد تأمین گردیده و در فروشگاههای این مجموعه موجود می باشد .

 

نمایندگی واحد مراقبت SMC ژاپن

واحد مراقبت ۱/۲

SMC ژاپن

تصفیه هوا

واحد مراقبت ۳/۴

SMC ژاپن

تصفیه هوا

واحد مراقبت ۱/۴

SMC ژاپن

تصفیه هوا

واحد مراقبت ۲ اینچ

SMC ژاپن

تصفیه هوا

واحد مراقبت ۱/۲ ۱ اینچ

SMC ژاپن

تصفیه هوا

واحد مراقبت ۱ اینچ

SMC ژاپن

تصفیه هوا

گروه صنعتی پاسارگاد ، نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی SMC ژاپن می باشد . همچنین نمایندگی و عاملیت فروش چند برند دیگر را نیز بر عهده دارد . لازم به ذکر است گروه پاسارگاد ، نسبت به واردات و تأمین برخی از برندها اقدام نموده و بسیاری از محصولات آنها در انبار و فروشگاه های این مجموعه موجود است . برندهای مذکور در ذیل معرفی گردیده اند .

تامین کننده محصولات هیدرولیک و پنوماتیک و ابزار دقیق